20. februar 2003

Så var jeg lige inde og se Cats på Det Ny Teater. Ganske flot forestilling, men helt blottet for historie af nogen art. Kostumerne var dog helt fantastiske, og showet var i sig selv en oplevelse, så det var ganske udemærket. Bare lidt mærkeligt, at der ikke var nogen historie?!? :-). Jeg var inviteret af Hitachi Data Systems og Louise kunne have kommet med, men det var lidt for kort frist, og hun havde allerede en aftale med Oliver - så jeg drønede selv afsted.

Noget andet er: Det med at få FrontPage til at æde et dokument som stammer fra en et andet sted, er ikke helt så let. Den vil sgu' helst kun arbejde med ting den selv har lavet - og ikke hente noget dynamisk tekst noget sted. Jeg fortsætter arbejdet med at få min Blog importeret som indhold på min eksisterende hjemmeside. Det skal nok lykkes :-)

Ingen kommentarer: