18. februar 2003

Tjah, så var der lige halvandet års pause, hvor jeg ikke fik skrevet noget til min blog side - men pludselig fik lyst til det igen :-). For at fortsætte historien hvor den slap, så tog jeg jo heldigvis jobbet hos TDC, hvor jeg stadig er, og er skide glad for det. Skæbnen ville, at to måneder efter jeg skiftede job, drejede Pronosco nøglen om helt og holdent, så i perioden efter, var jeg *ekstra* glad for at jeg tog det nye job. Det nye job (selvom jeg har været her i halvandet år) består i lidt Windows server arbejde, men primært i ansvar for Backup/restore samt konsolideret storage.
I mellemtiden er jeg blevet gift med Louise, vi har fået en hund mere, og mange andre, dejlige ting. Mit nye projekt lige nu, er at få min Blog-side indkorporeret på forsiden af min hjemmeside, så jeg kan få opdateret lidt indhold ad den vej også. Planen er, at jeg gerne vil have lidt mere dagligdags information på hjemmesiden, det er der faktisk folk som har ønsket (hej Rytter :-). Lad os se hvordan det går.

Ingen kommentarer: